zondag 20 september 2009

Hallo allemaal!

Hèhè....daar is tie dan eindelijk, mijn bijdrage in bloggersland!

Na lang uitstellen moest het er nu toch echt van komen. Het verzinnen van een naam voor mijn blog was vrij eenvoudig. Being busy (druk doende) is helemaal op mij van toepassing! Als ik het niet druk heb met kaartjes maken, dan is het wel met andere bezigheden. Soms heb ik het gevoel dat ik het zelfs druk kan hebben met niks doen.....hihi!


Maar goed, genoeg gebabbeld nu. Kaartjes willen jullie zien, toch? Dit kaartje vind ik een mooie binnenkomer. Hij is gemaakt met het prachtige Graphic 45 papier.















En omdat ik dit kaartje niet helemaal in zijn uppie hier wil laten staan, laat ik meteen ook een foto zien van een gescrapt kadotasje. Het papier wat ik gebruikt heb is van Basic Grey (bittersweet). In het tasje zit een foliezakje met heeeeerlijke engelse fudge! Hmmm, nu heb ik meteen een andere hobby van mij verraden. ;)



















Tot de volgende keer!
Groetjes van Jeannette

5 opmerkingen:

  1. Heeee Jeannette,
    Wat gaaf dat je nu ook in blogland bent beland ;-)
    Ik ben meteen volger geworden bij je ( uiteraard ) en ben heeeel benieuwd wat ik allemaal te zien ga krijgen.Liefs,je dinnetje Elly ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey....daar is ze dan eindelijk ;)
    En nu nog een foto bij je profiel hé :p
    Gaaf blog heb je hoor en er staan al supermooie dingen op!
    Groetejsss, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé super hoor!!

    Je staat al bij m'n favorieten

    Groetjes Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeannette ,

    heb gelijk een link gemaakt bij mijn leuk hoor dat ik jou hier nu ook kan bezoeken

    Groetjes Wendelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het zelf een beetje moeilijk, maar ik vind dat je het knap gemaakt hebt! Ik weet niet hoe het moet.
    Groetjes van Joline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette