vrijdag 1 januari 2010

HAPPY NEW YEAR!!!

Lieve bloggers,

ik wil jullie een heel mooi, warm, tevreden, creatief, zonnig, gelukkig, onvergetelijk en gezond 2010 toewensen! Ik hoop dat al jullie persoonlijke wensen mogen uitkomen.

Momenteel kan ik even geen kaartjes plaatsen, want ik ben op vakantie en ik heb van ALLES bij me, maar helaas niet mijn camera..... Stom he?
Maar uiteraard heb ik wel een paar flinke dozen scrapspulletjes meegenomen, dus volgende week heb ik genoeg resultaten te showen! Ik verheug me er ook al op om dan al jullie blogjes langs te gaan om jullie laatste nieuwe kaartjes te bewonderen.
Tot gauw!
Liefs van Jeannette

4 opmerkingen:

  1. Hee lieve Jeannette,
    Ik wens jou ook ALLE GOEDS voor het nieuwe jaar, en dat we maar veel samen mogen scrappen en beppen ;-)
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé vakantieganger.

    Een gezond en gezellig 2010 toegewenst hoor.
    Veel plezier nog en tot volgende week.

    Groetjes Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Geniet van je vakantie.

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Jeannette,
    ik wens je ook een gelukkig nieuwjaar en alle goeds.
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe creaties, maar geniet eerst nog maar van je heerlijke vakantie.
    lieve groetjes van Gretha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette