woensdag 24 februari 2010

Happy Tilda

Eindelijk weer een kaartje om te laten zien aan jullie.
Het is weer een easelkaartje geworden, want het is zó leuk om te doen!
Ik heb weer het schattige Tildapapier gebruikt, de bloemetjes zijn van Joy en de randponzen en de blaadjes van Martha Stewart. Aan de binnenkant van het kaartje (dus boven de 'happy'tekst) heb ik nog een groene rand geponst, maar die is niet te zien op de foto.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
Fijne dag verder en tot scraps!
Groetjes, Jeannette

27 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaart, met hele mooie kleuren.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow Jeanet wat een beeldschoon kaartje heel erg mooi alles klopt en wat een prachtige details bloemen charm . Yummy . Toppie!

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow dit is een super mooi kaartje,klopt helemaal .gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi kaartje Jeanette. Echt hele mooie kleuren!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh ik vind dit echt een plaatje! prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Jeannette,
    je vraagt of ik hem leuk vind .
    nou ik vind hem super, hij is echt mooi!!!!!!!!
    en wat een mooi papier, ik vind de tekststempel ook helemaal te wauw
    kortom , het is een toppertje
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heeeeel mooi.

    Prachtige kleuren.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 't Is een gewelgid mooie kaart Jeannette!!!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Jeannette!!!
    Leuke frisse kleurtjes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergeweldigleukmooi kaartje Jeanette!
    Ben helemaal *verliefd* op het
    Tildapapier ook.

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk???? Hij is super!! Ik heb hem net in het echie gezien en dan issie (kan bijna niet) NOG MOOIERderderder ;-)
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en of dat ie leuk is!!
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, echt beeldschoon!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is echt prachtig!!
    Heel mooi papier en super kleuren.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wowwww Jeanette,wat een schitterend kaartje,lief stempeltje,mooie kleuren.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Jeannette.
    Eindelijk heb ik je gevonden.
    Schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Mooi hé dat papier van TILDA
    Groetjes en ik kom vaker bij je kijken , LENA.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schatje!
    groen en roze, 1 van mijn favorieten!!
    heel mooi gemaakt!!
    liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor je leuke reactie!
    Mooie kaarten maak je en ook ik kom je gezellig volgen, leuk!

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is weer super hoor Jeanette! Grappig dat de één zo weg is van easels (jij dus) en de ander (ik dus) totaal niet! Maar je hebt er echt iets heel moois van gemaakt.

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een supermooi kaartje weer Jeannette en dat papier hé....zooooo gaaf ;)
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En of ik 'm mooi vind.... super!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart, mooie kleuren en heel mooi papier.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WAt een schatje!!!!! Kleuren, stempeltje bloemen in een woord geweldig!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een plaatje van een kaart!

    Gefeliciteerd met je verjaardag Jeannette!!

    Groeyjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wat een fantastische mooie kaart.

    Bedankt voor je gave berichtje over mijn nieuwe D.T. job, ben er zo enorm blij mee.

    Warme groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtig jeanet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoe kan het ook anders met dit papier...een superrrrrr gaaf kaartje Jeannette !
    Groetjesss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette