maandag 13 februari 2012

Aardbeien!

Het is weer maandag! En dat betekent een nieuwe challenge bij Dutch Magnolia Lovers.
En omdat ik daar deze keer de gastdesigner mocht zijn, heb ik me dus heerlijk zitten verlekkeren op de foto waardoor je project of kaartje dus geinspireerd moet zijn. Het is een foto waarop van die heerlijke, rooie, glimmende, zoete, sappige aardbeien je toegemoet stralen.
En zoals je ziet, dát inspireert:
Ik heb dit houten theedoosje beplakt met aardbeienpapier (uit de oude doos en merkloos) en er, heel toepasselijk, aardbeienthee in gedaan.
De opdracht was verder om er een magnoliastempel op te gebruiken van minimaal 1 jaar oud en het theelabeltje kwam dus ook goed van pas. De (mini)kopjes zijn ook van Magnolia en ik heb ze in elkaar gestapeld......én bij een lekker kopje thee hoort natuurlijk een lekker bonbonnetje hè? ;-)
Het glazen potje heb ik beplakt met papier en ik heb een paar aardbeitjes uit het designpapier geknipt, zodat het een leuk geheel wordt.

Dit is de foto van de aardbeitjes:

...je zou er toch zó in bijten?
Ik vond het heel leuk om gastdesigner te zijn en het was letterlijk en figuurlijk een heerlijk projectje om aan te werken. Gaan jullie ook even kijken bij DML? Er zijn leuke prijzen te winnen en wie weet mag jij volgende keer wel gastdesigner zijn!!

Nog een fijne dag verder en tot scraps maar weer!
Groetjes, Jeannette
***


15 opmerkingen:

  1. Hoi Jeannette,
    Het ziet er prachtig uit! Ook vond ik het leuk om van stap tot stap het project te mogen volgen. De theekopjes had ik me anders voorgesteld, zo zie je maar dat mondeling iets volgen iets heel anders is dan in het ecchie zien! Je bent een kanjer.
    Liefs, Doutzen
    ps die bonbonnetjes zijn wel heel erg schattig, zonde om op te eten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel leuk uit, Jeannette.
    Een heel leuk geheel.
    Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterend project geworden Jeannette!!

    groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Jeanette, wat een prachtige creatie, zo smakelijk alleen al om naar te kijken!!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk project heb je gemaakt!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het een super leuk setje geworden Netje!!
    Die gestapelde kopjes vind ik een hartstikke leuk idee ( let maar op, dat ga je straks op meer blogs zien hoor )
    Joh, dat die bonbonnetjes nog in het potje zitten...:-)
    Ik zou ze allang opgevretst hebben tijdens het scrappen hihi.

    liefs, je din.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er superrr uit Jeannette!
    Gaaf dat je gastdesigner mocht zijn ;)
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig creatie
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jeannette, wat een super gave creatie heb je gemaakt.
    Echt het ziet er heerlijk uit.
    En ja die aardbeien, hadden we maar een schaaltje aardbeien en een dot slagroom jammie jammie.
    maar het is nog geen zomer hé ff wachtte.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie Jeannete.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er echt heel leuk uit! Je hebt je gast-designerschap zeker eer aangedaan.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmmm...dat ziet er ff heerlijk uit!!! Je zou er zo aan willen beginnen ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dit ziet er echt geweldig uit zeg, wat een prachtige theedood met heerlijke thee en die bonbonnetjes, kom maar op....mmmmm.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig setje, heel erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw, dat ziet er prachtig uit, gaaf papier heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette