donderdag 24 september 2009

Twee kerstkaartjes

Omdat het inmiddels al eind september is, wordt het hoog tijd om me op de kerstkaartjes te gaan storten (figuurlijk uiteraard...). Ieder jaar weer vind ik het een uitdaging om allemaal verschillende kaartjes te maken, maar vaak is het ook een race tegen de klok. Gelukkig heb ik in mijn vakantie alvast een beginnetje gemaakt, dus vanaf nu zullen jullie hier voornamelijk kerstkaartjes voorgeschoteld krijgen. Hier dus alvast de eerste twee:



Tot gauw, want er volgen binnenkort nog meer kerstkaartjes natuurlijk!
Groetjes van Jeannette


4 opmerkingen:

  1. Hey...kerstkaarten :D
    Ze zijn superleuk geworden!
    En nu volhouden hé ;)
    Groetjesss, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ze weer super!!! Op naar de volgende ;-)
    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeannette, ben even op je site gaan snuffelen, zag meteen al leuke dingen staan. Ben volger geworden van je site.
    Groetjes Anneke (anneke-kaartenzo.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blauwe winter/kerstkaartjes! Ik vind de stempels ook heel erg leuk!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette