donderdag 22 oktober 2009

Labelkaart




Zoals beloofd plaats ik vandaag een kerstkaartje. Het patroon had ik nog van een club en is al van een poosje geleden, maar het heeft altijd wel iets vind ik, zo'n kaartje met iets 'extra's'.

Het papier vind ik ontzettend leuk en gelukkig heb ik nog een stukje over, maar zodra ik het ergens tegenkom sla ik nog een voorraadje in. Het is van Dreem Street Papers.

Het sneeuwpoppentafereeltje is een stempel van Great Impressions en de tekst is van Penny Black. De sneeuwvlokpons is van Martha Stewart.


Bedankt weer voor het kijken en graag tot de volgende keer!

Groetjes,


10 opmerkingen:

  1. Hee Jeannette,
    Wat een heerlijk fris kerstkaartje. Heel apart met zo'n inschuifding hihi..
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje jeanette! ik vind inderdaad een label met een mooie wens ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuk kaartje hoor Jeannette ;-)

    Groetjes Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeannette,
    wat een superrrrr leuk kaartje !!!!

    Groetjes,
    Ellis

    Ik heb de link voor de workshop v.d. pop-up bal op mijn blog bij de foto gezet.


    PS.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat staat er een beetje raar, de PS is wat afgezakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh....wat een supermooi kaartje!
    Groetjesss, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes Jeannette!!! ben even wezen neuzen,
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een schattig kaartje gemaakt Jeannette! Echt superrrsss!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jeannette,
    Leuk dat je mijn blog hebt gezien. Heb nu net ontdekt hoe ik jouw blog kon vinden.....
    Ik zie echt superrrr kaarten bij je!!
    Complimenten hoor!
    Tot de volgende keer
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette