maandag 4 januari 2010

Rondje van mij!

Hallo allemaal,
om het nieuwe jaar goed te beginnen, geef ik een rondje!
Ehhh....ik bedoel natuurlijk een rond kaartje, hihi!
Voor dit kaartje heb ik het geweldige Graphic 45 papier gebruikt, mét een magnoliaatje. Het randje is geponst met de Doily lace pons van Martha Stewart. De swirl stempel die rondom is gestempeld, is ook van Magnolia.
Ik hoop dat jullie dit eerste kaartje van het jaar leuk vinden.
In mijn vakantie van afgelopen week heb ik ook wat kaartjes gemaakt, dus die komen binnenkort ook hier in de etalage! ;)
Bedankt voor je bezoek en graag tot de volgende keer!
Groetjes, Jeannette

16 opmerkingen:

  1. Hihi moet je vaker doen Jeanette, zo'n rondje geven! Het is prachtig!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Jeanette wat een pracht wat een dotje heel erg mooi!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Jeannette'
    't is weer een lieffie hoor.

    Groetjes Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proost Jeannette!
    Ik vind het een supermooi kaartje, heel erg leuk met die swirls rondom gestempeld.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schat van een kaart Jeannette.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtig kaartje geworden. Is ook wel leuk he een rond kaartje.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je rondje, hij is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. proost ;-) Het is een superleuk kaartje!
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooi kaartje, ben heeeeeel benieuwd naar je andere kaartjes :p
    Groetjesss, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohh Jeanette,wat schitterend gemaakt,lief dat stempeltje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een geweldig rondje. Deze kleur groen is ook super mooi. En die swirls vind ik ook hartstikke leuk.
    Op naar het volgende rondje.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jeanette,

    Heeeeel leuk rondje hoor!!
    Geef 's wat vaker een rondje!;)
    groetjes,
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jeanette

    Wat een lief kaartje mooi papier super

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette