zondag 14 november 2010

Warm winter wishes

Dit kaartje is net vers van de pers. Ik loop een heel eind achter op mijn kerstkaartenschema, dus ik moet er nog even flink tegenaan.
Naast Magnolia's heb ik ook een zwak voor sneeuwpoppen. Deze is van Northwoods. Het papier is van Echo Park Paper, Bella Road Wintertime. De swirl en sneeuwvlokken zijn van Martha Stewart.
Ik heb het afdrukje weer ingekleurd met Distress. Mijn verzameling kleurtjes is zich langzaam maar zeker aan het uitbreiden...;)
Leuk dat je weer even langskwam!
Fijne zondag verder en groetjes,
Jeannette
**

20 opmerkingen:

  1. Tja, wat moet ik er weer van zeggen.....? Het is as usual weer een heel mooi kaartje, en de sneeuwpop is schattig. Zoooo leuk met die glitters en weer beautifully coloured!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachig kaartje heb je gemaakt. Hele leuke kleuren combinatie en wat zijn die Martha Stewart swirls en sneeuwvlokken prachtig zeg. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart weer zeg en wat heb je het mooi ingekleurd!!
    succes met de volgende kerstkaarten hoor;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Warm winter wishes - ik vind het een warm winter card!! Mooi gemaakt!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje en het papier is echt supersssss!!

    Ik heb er ook zin in hoor!!! Gezellieeee!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige winterkaart met prachtig papier.
    Ook ik ben gek op sneeuwpoppen.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje zeg. Geweldige stempel, mooi ingekleurd en dat papier..... schitterend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kerstkaart en super ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Jeanette,leuke stempel,super ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jeannette.
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart Jeannette,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje Jeannette mooie kleuren en het papier is ok heel mooi.
    Er staat een award voor je op ,mijn blog als je het leuk vind.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooi kaartje !!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje Jeannette!!

    Heel mooi gemaakt en super gave sneeuwman en pracht ingekleurd .

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is super en heel mooi ingekleurd, complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk winters plaatje!
    Groetjesss, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schattig sneeuwpoppenkaartje Jeannette! Het papier vind ik ook superrr..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel leuk en prachtig kaartje Jeanette. Leuk stempeltje en weer zo mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart en de kleuren vind ik echt heel mooi.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart! Mooie kleurtjes en de glitter op de sneeuwman is erg leuk gedaan.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette