dinsdag 6 december 2011

Warme kerstgroet

Hallo bloggers,
op deze bibberrrrrkoude dag laat ik jullie dit warme kerstgeschenkje zien.
Het is het bekende kaartje waarin twee theezakjes verstopt zitten, maar het blijft een schattig dingetje vind ik.
Ik heb hem al een poosje geleden gemaakt, dus op de foto zit de juiste thee er nog niet in. Inmiddels zit er winterthee in, die zit in een rood zakje en dat past veel beter bij mijn scrappapier van Sei.;-)
Natuurlijk is de achterkant ook niet vergeten. Daar heb ik een labeltje in gestopt waar ik onze namen op kan schrijven.
De sterren zijn van Dienamics en de bloemetjes van Nellie Snellen.
Ik wens jullie een fijne dag bij de warme kachel en een lekker potje winterthee!
Groetjes,
Jeannette
-xxx-

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Jeannette, en alle kanten bewerkt. Echt superss!
    Leuk de stempel zo in een cirkel gebruiken.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Jeanette, volgens mij heb ik hem nog niet eerder gezien hoor! Prachtig papier heb je gebruikt.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk modelletje zo met die theezakjes. Ziet er echt geweldig mooi uit.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zekers schattig.
    Heerlijk hoor een bakkie thee met dit weer.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super lief uit Jeannette.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kaart, heel leuk met de theezakjes erin!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor!Ik ken het modelletje niet: erg leuk om zo een klein presentje te geven via de post.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er supermooi uit Jeannette,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een beauty, mooi papier, leuk modelletje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jeannette,

    Wat is dit mooi geworden.
    Deze ga ik denk ik maar eens naapen.
    Er zijn genoeg mensen die gek zijn op thee.
    Bedankt voor de tip.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk idee om zo een paar theezakjes op te sturen voor kerst!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer superrr Jeannette!
    Groetjess, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukertje zeg!! Heerlijk met die theetjes!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk kado zeg, heel erg leuk gemaakt, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superrrrrr leuke kerstkaarten heb je allemaal gemaakt !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette