zondag 5 februari 2012

Thinking of you


Nee...ik was niet ingesneeuwd hoor! Maar hier ben ik dan weer met een nieuw kaartje.
Ik had zoiets gezien bij Angela en dat inspireerde me tot dit kaartje.
Ik heb hiervoor Grand Labels Four gebruikt. De bloemen en het randje zijn van MFT, het takje is van Magnolia.

Dit stempeltje kwam ik nog tegen en die vond ik wel grappig voor de binnenkant:

Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Ook wil ik iedereen bedanken voor de reacties op mijn vorige kaartje. Ik ben al druk bezig met het projectje om als gastdesigner te laten zien volgende week.
Bedankt voor je bezoekje en een fijne zondag verder.
Tot scraps!
Jeannette
***

20 opmerkingen:

  1. Wat een schatje weer. Lekker leuk!!! Super ingekleurd ook zeg!!
    Succes met je GD project hoor!!!
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oo..oo..oo.. wat is tie weer leukkkkkkk!!
    ja en maak ons maar weer nieuwsgierig!!hihi Leuk als GD bij wie?ihi ja ben helemaal niet nieuwsgierig natuurlijk!!haha

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Jeanette.

    Ik vind het een schitterende kaart en frisse kleuren.
    Groetjes Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat je Tilda op het randje laat zitten, ook het model van de kaart vind ik supers, prachtige kaart!
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje JEANNETTE.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje! Originele vorm.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en lief kaartje vind ik het. De tekst doet het ook heel goed.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk en mooi kaartje heb je gemaakt, leuk modelletje, de binnenkant is ook mooi, met de bloem en de tekst.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje weer Jeannette. Heel mooi gedaan hoor.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor is hij weer.

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje Jeannette!
    Groetjess, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable Jeanette and gorgeous too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kaartje, Jeannette.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had hem natuurlijk al "bijna af" gezien, maar het is een heel lief kaartje geworden!
    Mooi die blauwe kleur ;-)
    Tot straks.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is je kaartje!! De kleuren vind ik super.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart Jeannette, en de kleurencombi is prachtig .Tilda is weer heel mooi ingekleurd. En de tekst vind ik helemaal leuk.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och smullen hoor, ja Angela maakt lieffies en nu...jij ook hi,hi, helemaal top.

    Tot 9 of 10 maart, super gezellie....;o) Neem lekker veel mee met de demo hoor, dus word genieten.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette