zondag 23 juni 2013

Hoera!

Hoera!
Na een veeeeel te lange afwezigheid, is er dan nu weer een kaartje om te showen.
Ik ben weer lekker aan het kleuren geweest (deze keer met Faber Castell), want deze lieve beertjes van LOTV zijn heerlijke mini kleurprojectjes. Het scrappapiertje kreeg ik uit de oude doos van een lieve vriendin.

De vlaggetjes en de lettertjes zijn van Joy, de blaadjes onder de roosjes van Cheery Lynn.


Ik heb ook de binnenkant van het kaartje maar even van zo'n lief beertje voorzien, en een labeltje met tekst van Different Colors. Behalve de beertjes en het scrappapier is alles te koop bij Doe@ding, waar aanstaande zaterdag een knotsgezellig Summerevent plaatsvindt. Alle info vind je *hier*!

Ben blij dat ik de scrapkriebels weer te pakken heb. Ik ga je niet vermoeien met waarom ik er zolang niet was, maar ik beloof je nu gewoon dat het volgende kaartje geen maanden gaat duren. ;-)
Daarom ga ik nu weer lekker aan de slag!

Fijne dag verder en tot gauw!
Liefs,
Jeannette
***

10 opmerkingen:

  1. Hoi Jeannette,
    Je moet even wachten maar dan heb je ook wat! Het is weer een lief kaartje en oh wat zijn die beertjes snoeppies!
    Ik hoop dat je er nu de vaart er een beetje kan inhouden, maar dat gaat vast lukken met de projectjes die er aan komen!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al waar is ze toch? Maar het wachten wordt beloond, ik vind je kaart helemaal geweldig en wat heb je de beertjes prachtig ingekleurd! Niet weer zo lang wachten hoor ;-)

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja! Leuk weer wat van je te zien en dat je de kriebels weer terug hebt! Wat een lieverd van een kaart laat je ons zien, het papier past perfect bij de super schattige beertjes. Door je inkleurwerk zien ze er extra zacht uit. Tot snel dan maar he. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, die beertjes zijn schatjes.

    Groetjes uit Zwijndrecht :)
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoe krachtig je terugkomt met deze lieve en schattige kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig ben je het nog niet verleerd hè.
    Wat een schattig kaartje om weer mee te beginnen.
    Nu niet meer zolang weg blijven hoor,

    Liefs, Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart, zo lieve uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woww wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart helemaal geweldig en wat heb je de beertjes prachtig ingekleurd!!!!

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jeannette,
    fijn dat je weer terug bent in blogland. Je hebt een heel lief kaartje gemaakt. Ik ben gek op de stempels van L.O.T.V. Ik heb er dan ook een aantal. Als je wat afdrukjes wil dan kan dat altijd!! Geef me maar een mailtje!
    Jammer dat woensdag niet door kan gaan. Echt balen. Ik hoop dat we snel een nieuwe afspraak kunnen maken met z'n drieën.
    Lieve groet van mij!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette