zaterdag 22 oktober 2011

Doosje

Hallo allemaal,

afgelopen donderdag heb ik bij de Hobbystunter een workshop gevolgd van Jolande. Ik had dit doosje in de winkel gezien en ik vond hem zó leuk dat ik me aangemeld heb voor de workshop. En daar heb ik geen spijt van gehad, want het was heel gezellig én ik weet nu hoe ik dit geweldige doosje moet maken. Het is even prutsen, maar dan héb je ook wat, hihi!
Het doosje is gemaakt van 1 vel dubbelzijdig papier, ik heb het mooie maja papier gekozen.
Het dekseltje is gemaakt van cardstock. De bloem is gemaakt met Majapapier, met een mal van Marianne Design. In het hart van de bloem heb ik een roosje van MFT gedaan, met een parel er in.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.....

Een fijn weekend verder en tot scraps!
Groetjes,
Jeannette
-xxx-

22 opmerkingen:

  1. OOOHHH wat is ie leuk geworden zeg. Tja het is effe werk , maar dan heb je ook WAT!!!!!
    Super!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er prachtig uit!!
    Erg mooi doosje, hoor, en leuk papier!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een geweldig doosje! Hartstikke mooi ziet het er uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige doosje heb je gemaakt, echt schitterend met die grote bloem erop!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er geweldig uit enne doet me denken aan mijn Origami tijd!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohh wat een prachtig doosje Jeannette geweldig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi JEANNETTE

    Wat een prachtig mooi doosje.
    Echt super lief en heel mooi gemaakt.
    Heb verder een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Jeannette het komt ook zo mooi uit door het papier!!
    Groetjes,
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een prachtig doosje Jeannette en het is zo leuk om te zien dat van iedereen, door het gebruik van papier de doosje zo verschillend zijn,jouw doosje is zo mooi warm van kleur, ik vond het gezellig dat je er was.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je doosje is, mede door het mooie papier, schitterend geworden,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend doosje.
    En heel mooi papier.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig doosje Jeanette!!
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuk doosje zeg!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Jeannette,
    Wat een mooi doosje heb je gemaakt.
    Ik vind het een speciaal doosje geworden door het mooie Maja papier en de prachtige bloem die je erop hebt gemaakt. Ik had ook graag deze workshop gedaan maar had helaas avonddienst waardoor dat niet ging. Misschien kan jij het me ooit nog eens uitleggen!!
    Fijn weekend !!Liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw....wat een supergaaf doosje!
    Groetjesss, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterend doosje!!! En het Maja papier is toch zooooo mooi!!!
    Leuk dat je vlger bent geworden bij me...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jeannette dat heb je schitterend gemaakt meid. Heel veel liefs van Ineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowwww Jeanette,wat prachtig gemaakt,zo leuk model,echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een prachtig doosje Jeanette, dat is het prutsen wel waard geweest, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat is tie leukkkkkkkk!!!
    Echt heel mooi en zonder cute!!
    xxAngie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette