maandag 31 oktober 2011

Labelkaart

Hallo bloggers,

ze zijn zó leuk om te maken, dus ik heb weer een labelkaart voor jullie.
Het papier wat ik heb gebruikt is van DCWV (Winter Magic), de sneeuwvlok is van Martha Stewart en de bloemetjes zijn van Nellie Snellen.
Het is heerlijk weer, dus ik stap zo nog even lekker op mijn fiets. Nog eventjes genieten nu het nog kan!
Ik lees jullie berichtjes graag, dus ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden!

Bedankt voor je bezoek en tot scraps!
Groetjes,
Jeannette
-xxx-

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Jeannette mooie kleurtjes en deze stempel is zo schattig.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi deze tag.ik vind de combinatie van dat blauw met craft erg mooi
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeannette,
    Wat een leuke tag heb je gemaakt. Ik kan me voorstellen dat je daar geen genoeg van krijgt. Ze zijn echt leuk om te zien.mooie kleuren die je gekozen hebt. Ik ben gek op blauw.Het combineert goed met het kraftpapier. Heb je daar al een stempel op ingekleurd? Dat is echt ook leuk om te doen; misschien een volgend project??
    Liefs van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful creation!! :-)

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige tag heb je gemaakt en ja wat een heerlijk weertje he?

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige Tag JEANNETTE.
    Echt super lief.
    En heel mooi van kleur.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke tag is het geworden.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende tag, en wat een super kleur blauw. Geweldig! Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super Jeannet, en het is prachtig papier, heb het in mijn handen gehad maar toch laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor! Vooral de kleuren springen eruit: mooie combi.

    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje weer!
    Groetjesss, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful tag Jeannette, beautiful Tilda and colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig gemaakt Jeanette,mooie kleuren zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige label Plien!! Ik vind em echt helemaal leukk!!!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuk en mooi tagkaartje, prachtige kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette