woensdag 30 juni 2010

Lekker rose


Hallo allemaal,

pfjoeee, wat een hitte hè? En het wordt nog veel erger de komende dagen....
Ik vind een zomerzonnetje prima, maar dit is me te warm hoor!

Dit kaartje heb ik gemaakt met het schattige roosjespapier van Papermania (rose garden), nestabilities lotus en een martha stewart vlinderpons. De tekststempel is van JustRite.

Ik vind dit modelletje erg leuk om te maken, dus ik ga hem in mijn vakantie (vanaf maandag) zeker nog eens maken maar dan in kerstsfeer.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en ik wens iedereen die op vakantie gaat een hele fijne, gezellige tijd toe. Geniet ervan!

Tot scraps,
Jeannette

18 opmerkingen:

  1. Oh bedankt, maar het duurt nog 3 weken voor ik jarig ben hoor ;-)
    Het is een bjoetie!!!!
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt geweldig mooi zeg!!!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig jeanette!!!!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd, mooi papier, zo heerlijk romantisch.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww Jeanette,Wat een schitterende kaarten,zo mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja super leuk is ie! wil hem altijd nog eens proberen... maar het komt er steeds niet van. maar hij is echt super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje!
    Van mij mag 't ook wel wat minder warm hoor, pfff....
    Ik wens je alvast een hele fijne vakantie!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart. Kan me voorstellen dat je van dit model meer kaarten wilt maken.
    Fijne vakantie.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeannette, ik vind hem echt schitterend!! Mag ik vragen waar je dit mooie kaartmodel vandaag hebt? Zou hem heel graag eens willen proberen.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi,

    Helemaal gaaf geworden, mooi pampiertje he van papermania?!.........heb deze zelf gisterenavond ook gebruikt, moest er gewoon wat meedoen-)

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk model van de kaart en wat een prachtig papier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig geworden Jeannette!!
    Het is inderdaad een leuk modelletje.
    Fijne vakantie alvast.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. o wat een schitterende kaart en zo lekker roze
    heel mooi vooral die nestabilitie is prachtig

    Fijne vakantie !!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een super gave kaart is dit.
    Schitterend !!!!

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben even een weekje op vakantie en wat mis ik gelijk weer een hoop onwijs leuke kaartjes!!
    Deze is ook weer errug leuk en kijk uit naar de kerst uitvoering!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwww....schitterend Jeannette!
    Groetjess, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart.
    Ik zou dit model ook wel willen maken.
    Wil je mij uitleggen hoe je die kaart maakt.

    Groetjes Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette