donderdag 3 juni 2010

Penny Black

Hoihoi,
leuk dat je weer even komt kijken! Deze keer heb ik maar eens een Penny Black uit de kast gehaald, en dat is voor een Magnoliafreak toch wel weer even wennen. Maar ze blijven ook schattig, die kleine egeltjes...
Het papier wat ik heb gebruikt is van Wild Rose Studio, de tekststempel is van Inkadinkado.
De blaadjes onder de bloemen zijn met de Floralpons van Nellie Snellen gemaakt, ik vind die pons zo gaaf!
De swirls zijn van Marianne Design, ook daar ben ik helemaal weg van. Ze zijn zo fijntjes, dat geeft een heel romantisch sfeertje aan je kaart.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Mijn volgende kaartje is alweer in de maak en dat wordt weer een Magnoliakaartje, dus ik zou zeggen....tot de volgende keer maar weer!
Groetjes en tot scraps!
Jeannette

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Jeannette, lief van kleurtjes en het stempeltje is ook zo leuk.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, ze blijven leuk. En de kleuren vind ik ook al zo mooi en dan dat papier..... geweldig.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card, so romantic ;-)
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Jeannette en heel mooi papier.
    De PB blijven leuk hé.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whow en prachtig kaartje met hel mooie kleuren. en je bloemetjes wat mooi...

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt helemaal leuk. En ik geloof dat ik die PB afdrukjes wook eer eens opzoek!!! De swirls zijn echt super, houd ik ook van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Harstikke leuk weer Jeannette!
    enne...de swirls die zijn echt gaaf!
    Ik zal ze vast wel hebben, ff goed kijken..

    Ben benieuwd naar je magnoliaatje.

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart.
    Ik snap precies wat je bedoeld met de PB. Ze bijven heel erg lief. Maar bij de magnolia's kan je meer kleuren en verschillende kleuren gebruiken.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kaart is het geworden!!!! Prachtig hoe je m hebt gemaakt.
    Ben benieuwd naar je volgende kaart hoor.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi en schattig kaartje Jeannette!
    Het stempeltje is heel lief.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En of dat ie leuk is, ik ben zoals je weet een PB fan en ik vind de kaart prachtig en mooi papier heb je gebruikt.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een supermooi kaartje weer Jeannette, liefff dat egeltje en ja....die swirls....moet ik ook maar op mijn lijstje gaan zetten :p
    Groetjesss, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een sweetie, heel gaaf!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn zussie was er heel erg blij mee. Ze was super verrast.( had haar toevallig net aan de phone toen de post kwam)
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal superrrr dit kaartje Jeannette ...ennuhhh ze zijn gaaf hoor die PB tjes !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jeannette,

    Wat lief zeg je kaartjes vooral je papier dat tilda papier waar koop je dat????

    Gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette