zondag 27 juni 2010

Synchroon scrappen

Hallo bloggers,
warm of niet, we skypen wat af, mijn vriendin en ik.
Gisteravond hebben Elly en ik het plan opgevat om een voorbeeldkaartje van internet te nemen en dat in onze eigen stijl én synchroon te scrappen. (Misschien is de warmte ons toch naar de bol gestegen, maar ach...het is een leuke uitdaging, toch?)
We hebben het kaartje van Yvonne als voorbeeld genomen, want die vonden we allebei erg mooi!
Natuurlijk moet je ook echt even bij Elly gaan kijken, want zij heeft er een prachtige kaart van gemaakt. Het was ook heel leuk om te doen, dus we zullen vast nog wel eens een avondje synchroon scrappen....
Zonnige groetjes en een fijne dag verder!
Tot scraps,
Jeannette

12 opmerkingen:

  1. Hij is echt supergaaf geworden. Zó leuk dat je onze eigen stijl er weer in terug ziet.Nou ik heb de smaak te pakken hoor, dus......
    wat is ons volgende synchroonscrapproject? (goed scrabblewoord) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig. Super stijlvol. Ik ga snel even bij Elly kijken.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk idee! En je kaartje is echt weer heel mooi geworden. Natuurlijk ga ik ook bij Elly kijken.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat mooi! En wat leuk dat jij en Elly ieder een eigen stijl hebben, dat hier goed te zien is! Ik vind ze allebei schitterend!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Jeannette!
    Leuk en gezellig samen online freubelen.
    Ik heb die van Elly ook al bewonderd....die is ook al zo mooi

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jeannette,

    Is werkelijk prachtig geworden! Natuurlijk ook even bij Elly gekeken, wat een geweldig leuk idee!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje, ik ben ook bij Elly gaan kijken, leuk om te zien dat de kaarten toch nog zo verschillend zijn.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gemaakt Jeanette.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via Elly op je blog gekomen :)
    Ik vind hem super geworden je kaartje!! Echt ergggg leuk :)
    Ik ben meteen volger geworden!!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heeeeeeel mooi!!!!!!!!!!!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw...heel mooi Jeannette!
    Groetjesss, Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette